נתניהו בברזיל: "העברת השגרירות לירושלים היא לא שאלה של האם? אלה מתי"

איתי גדסי No Comments on נתניהו בברזיל: "העברת השגרירות לירושלים היא לא שאלה של האם? אלה מתי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, נפגש עם הקהילות היהודיות בריו דה-ז'נרו בברזיל. במהלך המפגש התייחס נתניהו לשיתוף הפעולה הכלכלי בין המדינות: "בחודשים הקרובים יבואו לכאן מספר משלחות כדי למפות את ההיקף המלא של שיתוף הפעולה בין ברזיל לישראל בתחומי הביטחון, הגנה, חקלאות, מים ועוד" | ומתי יגיע נשיא ברזיל לביקור הגומלין

צילום: פלאש90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביקור ראש הממשלה בברזיל. ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשפחתו השתתפו היום (ראשון) באירוע עם ראשי הקהילה היהודית בברזיל, בריו דה-ז'נרו. ראש הממשלה התייחס להעברת השגרירות הברזילאית לירושלים ואמר שהדבר יקרה רק השאלה מתי. בדיוק כמו הנשיא טראמפ. כזכור נשיא ברזיל במהלך קמפיין הבחירות, הבטיח להעביר את השגרירות לירושלים.

רה"מ נשא דברים באירוע עם הקהילה היהודית ואמר: "הנשיא בולסונרו ואני החלטנו שבחודשים הקרובים יבואו לכאן מספר משלחות כדי למפות את ההיקף המלא של שיתוף הפעולה בין ברזיל לישראל בתחומי הביטחון, הגנה, חקלאות, מים וכל התעשיות האחרות. זאת שותפות שנועדה לקרות ונגרום לה להתרחש במהירות גדולה", ציין נתניהו את השותפות הכלכלית שתחל לגדול בקרוב.

בהתייחסו להעברת השגרירות אמר ראה"מ: "הנשיא בולסונארו גם אמר שהוא יעביר את השגרירות לירושלים. זאת לא שאלה של האם זה יקרה, אלא מתי זה יקרה. הנשיא טראמפ אמר את אותו דבר והוא העביר את השגרירות, וגם הנשיא בולסונארו יעשה זאת. הוא קיבל את הזמנתי לבקר בישראל בחודשים הקרובים. הוא אמר שיבוא לפני מרץ, ואני מצפה לקבל את פניו באותה רוח ואחווה כפי שהוא קיבל אותי וכפי שאתם מקבלים אותנו".



0 תגובות